Durere ascuțită în articulația gleznei

durere ascuțită în articulația gleznei

Durere în articulațiile cotului picioarelor Tipul leziunii ligamentare Leziunile durează articulația picioarelor Def Durerea de glezna Cauzele durerilor de glezna Durere ascuțită în articulația gleznei Durerea de glezna se refera la orice tip de durere sau disconfort resimtit la nivelul gleznei si poate fi cauzata de o accidentare — durere ascuțită în articulația gleznei ar fi o entorsa — sau de o afectiune medicala, cum este de exemplu artrita.

durere ascuțită în articulația gleznei

Potrivit specialistilor, entorsa de glezna este o afectiune foarte frecventa a gleznei si consta in ruperea sau intinderea ligamentelor care asigura legatura intre oasele piciorului. In urma acestui fenomen, glezna se umfla si se invineteste, iar recuperarea poate dura de la 7 pana la cum să tratezi artroza shin zile, uneori chiar si cateva luni.

durere ascuțită în articulația gleznei

Chiar daca aparent este vindecata, glezna afectata va fi intotdeauna mai sensibila la modificarile de temperatura, mai slabita si mai putin stabila in comparatie cu glezna sanatoasa, arata un studiu realizat de cercetatorii americani.

Acest tratament consta in: Rest — adica repausul partii traumatizate; Ice — aplicarea unei durere ascuțită durere ascuțită în articulația gleznei articulația gleznei cu gheata pe zona afectata, de ori pe zi, timp de trei zile, pentru reducerea umflaturii si a durerii; Compression — compresie cu un bandaj elastic; nu folosi un bandaj foarte strans pentru a nu impiedica circulatia sangelui; Elevation — ridicarea membrului afectat. Pentru reducerea durerii si diminuarea aspectului tumefiat al gleznei, poti lua antiinflamatoare si analgezice.

durere ascuțită în articulația gleznei

De indata ce durerea dispare, incearca sa faci exercitii pentru redarea mobilitatii gleznei: roteste in ambele directii glezna sau trage de laba piciorului in sus si in jos.

Daca durerea de glezna este cauzata de artrita, trebuie sa stii ca nu exista metode prin care sa elimini complet acest simptom neplacut, dar sunt unele care te pot ajuta sa reduci din intensitatea ei, cum ar fi: folosirea unguentelor si administrarea de medicamente antiinflamatoare, practicarea exercitiilor fizice de intensitate moderata, pastrarea unei greutati normale sau exercitiile de stretching.

Citeste si Durerea in tendonul lui Ahile: cauze si remedii Metode de prevenire Durerile cauzate de afectiuni precum artrita nu pot fi prevenite, insa exista metode prin care poti evita producerea unei entorse si a altor accidente ce pot duce la aparitia durerii de glezna, cum ar fi: Poarta de incaltaminte confortabila, care ofera suport stabil gleznei; Evita pantofii cu toc inalt; Fa exercitii de stretching — inainte si dupa antrenament — si exercitii pentru imbunatatirea echilibrului; Slabeste daca esti supraponderal.

durere ascuțită în articulația gleznei

Citițiși